Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

ALLT ÄR NYTT!

Av mathilde arfwedson - 26 februari 2012 21:25

Det är ju inte klokt, jag har varit "borta" från bloggen ett litet tag och allt är förändrat. Formatet, färgarna, t o m mitt lösenord.   


Eller....... kan det verkligen vara JAG som har glömt allt?  


Hur som helst är jag på gång, mycket vatten har runnit under broarna.  Nu sliter det i fingertopparna, vill trycka tangentbordet, vill berätta om mina nya grannar. Det är ju grannarna som gör allt det  ingen annan skulle hitta på. haha.

Vi ses snart!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mathilde arfwedson - 5 april 2013 17:47

                              NAAAAAAAAAAAAAAAAJ JAG STANNAR HEMMA.          ...

Av mathilde arfwedson - 5 april 2013 10:33

UT MED TRAKTORN IN MED TRAKTORN    UT MED TRAKTORN IN MED TRAKTORN   Stora säcker med gödning/bekämpning/utsädes och vad vet jag. Det hopar sig hos bondgrannen.   Bonden ser våren som sin inkomstkälla    jag ser våren som en källa til...

Av mathilde arfwedson - 4 april 2013 10:05

         DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !     

Av mathilde arfwedson - 4 april 2013 09:40

  HEJ ALLA DÖNICKAR, UT OCH DANSA IN VÅREN SÅ DEN BLIR GLAD OCH VILL UTVECKLAS TILL SOMMAR.          ...

Av mathilde arfwedson - 8 mars 2012 20:07

För en tid sedan var jag på auktion.     Jag köpte en låda, (eller kaske två) med olika linnesaker.   I morse tvättade jag för första gången i min nya tvättmaskin. En del av alla linneörngotten, nej alla linneörngott en och en del av en stor...

Ovido - Quiz & Flashcards