Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

REA REA REA

Av mathilde arfwedson - 3 mars 2012 10:44

NU ÄR DET REA PÅ ALLA VINTERKLÄDER!


SÅ TYPISKT!        


MINA VINTERKLÄDER HAR VARIT UPPMAGASINERAT SEN AUGUSTI OCH JAG HAR BURIT REGNKAPPA MED YLLEOLLE UNDER HELA VINTERN. NU HAR JAG FÅTT HEM MINA KLÄDER OCH KAN ROTA I ALLA LÅDARNA OCH VAD HITTAR MAN DÄR?


JO ALLA VINTERKLÄDER SOM JAG HADE GLÖMT JAG HADE. DET VAR SOM ATT FÅ NY VINTERGARDEROB.      


DET KALLAR JAG FÖR :


REA REA REA,  JUBIIIIIIIIIII.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mathilde arfwedson - 5 april 2013 17:47

                              NAAAAAAAAAAAAAAAAJ JAG STANNAR HEMMA.          ...

Av mathilde arfwedson - 5 april 2013 10:33

UT MED TRAKTORN IN MED TRAKTORN    UT MED TRAKTORN IN MED TRAKTORN   Stora säcker med gödning/bekämpning/utsädes och vad vet jag. Det hopar sig hos bondgrannen.   Bonden ser våren som sin inkomstkälla    jag ser våren som en källa til...

Av mathilde arfwedson - 4 april 2013 10:05

         DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !     

Av mathilde arfwedson - 4 april 2013 09:40

  HEJ ALLA DÖNICKAR, UT OCH DANSA IN VÅREN SÅ DEN BLIR GLAD OCH VILL UTVECKLAS TILL SOMMAR.          ...

Av mathilde arfwedson - 8 mars 2012 20:07

För en tid sedan var jag på auktion.     Jag köpte en låda, (eller kaske två) med olika linnesaker.   I morse tvättade jag för första gången i min nya tvättmaskin. En del av alla linneörngotten, nej alla linneörngott en och en del av en stor...

Ovido - Quiz & Flashcards