Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Kolla in alla smarta erbjudande som finns på min bloggsida!!!!!!

Av mathilde arfwedson - 14 april 2011 11:40

Fy för satan som det stinkar när man öppnar dörren.    

Det är dax för årets stora störning i trädgården. Alla bönderna ska snabbt som fan ut med sin upphopade avskräde som de har sparat på hela vintern.

  

Sitter man i rätt vindriktning å njuter sin eftermiddagsfika kan man få för sig att bullen är laddat med med gödsel. Inte gott!

På småvägarna, där jag ofta vistas, mötte jag en av bönderna igår.   

- Hej, du sprider skit du!

- Ja, fast jag kaller det dynga, haha!

- Haha, men det luktar skit. Kan det verkligen vara bra?

- Vad skulle jag annars använda tycker du?

- Vet ej!! Det är kanske bättre än konstgödsel.

- Du kan börja tänka så här:

 Det är skiten som sätter maten på bordet.

hahahahaha

Jag ska inte gnälla mera.    



Har ni förresten sett alla smarta erbjudande här nedan???   

-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mathilde arfwedson - 5 april 2013 17:47

                              NAAAAAAAAAAAAAAAAJ JAG STANNAR HEMMA.          ...

Av mathilde arfwedson - 5 april 2013 10:33

UT MED TRAKTORN IN MED TRAKTORN    UT MED TRAKTORN IN MED TRAKTORN   Stora säcker med gödning/bekämpning/utsädes och vad vet jag. Det hopar sig hos bondgrannen.   Bonden ser våren som sin inkomstkälla    jag ser våren som en källa til...

Av mathilde arfwedson - 4 april 2013 10:05

         DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !     

Av mathilde arfwedson - 4 april 2013 09:40

  HEJ ALLA DÖNICKAR, UT OCH DANSA IN VÅREN SÅ DEN BLIR GLAD OCH VILL UTVECKLAS TILL SOMMAR.          ...

Av mathilde arfwedson - 8 mars 2012 20:07

För en tid sedan var jag på auktion.     Jag köpte en låda, (eller kaske två) med olika linnesaker.   I morse tvättade jag för första gången i min nya tvättmaskin. En del av alla linneörngotten, nej alla linneörngott en och en del av en stor...

Ovido - Quiz & Flashcards