Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

SLUTA SVÄRA!

Av mathilde arfwedson - 31 mars 2011 13:51

Hur svårt kan det vara att sluta svära?    


Jag skulle kunna jämföra problemet som att sluta äta choklad. Eller salta godisar, eller dricka gott vin     eller ligga framför tv´n å glo på kanal 5, det är inte så lätt att sluta med det man tycker om!

Jag älskar svenska svordomar. Så underbart det är att uttala ; saaaaaatan, helveeeeeeeete, jävla förbannade skitstövel.

Oooooh, det är till och med skönt att skriva det, hahaha.     

Jag har en bekant som är präst och hon resonerar så här:

Om man inte tror på jävulen ( den satans skitstövel´n) så tror man nog inte heller på gud!?

Ta den, tugga lite på den, och säg sen att jag missbrukar!!!!!

  

 
 
Martina

Martina

31 mars 2011 22:59

Hey!!! U seem to be just like moi,HÄFTIGT:D På min blogg e jag liadan...fräck,flasig men åsså allvarlig mellan varven...Take a peek and tell me what u think...Jag kommer definitivt kika in här igen och lägga en kommentar here and there;))) Ha det godis!!!!

http://missnotsonice.bloggplatsen.se

mathilde arfwedson

1 april 2011 08:37

häftigt namn du har hittad på.missnotsonice
jo det är ju lite frestande att svära när man som jag kommer från danmark och inte har samma känsla för vad som är "rätt", gu´skelov! haha
tack för påhälsning jag kommer till dig sen.
är du från skåne?

 
Martina

Martina

2 april 2011 19:42

...ska jag tolka ditt inlägg/fråga i min blogg, som om att u didn´t like ,det jag skriver och på det sättet jag skriver? Ha en bra lördag kväll önskar jag som har oredan i skallen.//missnot...

http://missnotsonice.bloggplatsen.se

mathilde arfwedson

3 april 2011 13:39

Jag gillar det du skriver men inte sättet.
Du har så mycket att säga som blir allt för svårt att bena ut.Alltså kaotiskt!( för mig borde jag nog ha tillagt). Det är ingen negativ kritik jag ger dig bara en reflexion. Och det är väl det du vill ha????? eller...?
Allt gott till dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mathilde arfwedson - 5 april 2013 17:47

                              NAAAAAAAAAAAAAAAAJ JAG STANNAR HEMMA.          ...

Av mathilde arfwedson - 5 april 2013 10:33

UT MED TRAKTORN IN MED TRAKTORN    UT MED TRAKTORN IN MED TRAKTORN   Stora säcker med gödning/bekämpning/utsädes och vad vet jag. Det hopar sig hos bondgrannen.   Bonden ser våren som sin inkomstkälla    jag ser våren som en källa til...

Av mathilde arfwedson - 4 april 2013 10:05

         DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !     

Av mathilde arfwedson - 4 april 2013 09:40

  HEJ ALLA DÖNICKAR, UT OCH DANSA IN VÅREN SÅ DEN BLIR GLAD OCH VILL UTVECKLAS TILL SOMMAR.          ...

Av mathilde arfwedson - 8 mars 2012 20:07

För en tid sedan var jag på auktion.     Jag köpte en låda, (eller kaske två) med olika linnesaker.   I morse tvättade jag för första gången i min nya tvättmaskin. En del av alla linneörngotten, nej alla linneörngott en och en del av en stor...

Ovido - Quiz & Flashcards